آموزش ساخت برنامه برای اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 124
:: بازدید سال : 887
:: بازدید کلی : 30684

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش ساخت برنامه برای اندروید
پنج شنبه 7 دی 1396 ساعت 9:51 | بازدید : 99 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید، در واقع بخشی از دوره Android Basics Nanodegree می باشد. در طول این دورهآموزشی تمام آنچه را که پایه و اساس برنامه نویسی اندروید و جاواست فرا گرفته و اولین قدم در راه برنامه نویس شدن را بر می دارید. دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید، مختص کسانی است که تاکنون هیچ فعالیتی در زمینه برنامه نویسی نداشته اند و به دنبال یادگیری ساخت برنامه های اندروید هستند. 
لازم نیست برنامه نویسی بدانید، تنها اگر یک گوشی هوشمند دارید و از آن برای وبگردی و چت با دوستانتان استفاده می کنید، دورهآموزشی ساخت برنامه برای اندروید، مناسب شما خواهد بود. اگر تنها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنید، این دوره آموزشیشما را به یک سازنده تکنولوژی تبدیل خواهد کرد. این تخیل شماست که محدودتان کرده است. 

بیش از 80 درصد مردم جهان گوشی اندروید دارند که موقعیت فوق العاده ای برای فعالیت برنامه نویسان اندروید به وجود آورده است. همه روزه میلیون ها انسان در سرتاسر جهان از گوشی های اندروید استفاده می کنند. این در حالی است که یادگیری ساخت برنامه برای اندروید این موقعیت را برای شما فراهم می آورد تا به این افراد دسترسی پیدا کرده و آنها خریدار برنامه های ساخته شده توسط شما باشند. 
با تماشای دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید، نحوه ایجاد پروژه، اتصال به سرویس های ابری و ساخت Activity را فرا خواهید گرفت. همچنین این دوره آموزشی اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه استفاده از content provider، اتصال به پایگاه داده SQLite و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در اختیارتان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است این دوره آموزشی محصول موسسه Udacity بوده و شامل 6 درس می باشد که صدها مطلب مفید و کاربردی را به شما آموزش می دهد. 

اگر به دنبال یادگیری قدم به قدم و کاربردی ساخت برنامه های اندروید می باشید، دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: